novifit®
0
Drogie Klientki, Drodzy Klienci!
W związku z przedświątecznym natężeniem ilości przesyłek realizowanych przez firmy kurierskie i Pocztę Polską, prosimy o uwzględnienie możliwych opóźnień w dostarczaniu paczek.
Sugerujemy wybór produktów z oferty Lingerino.pl oznaczonych metką "24h", a także złożenie zamówień zawierających produkty przeznaczone na "choinkowe" prezenty maksymalnie do dnia 18. grudnia br.
Prosimy o wyrozumiałość - z góry dziękujemy i mamy nadzieję, że zamówione produkty dostarczą wiele radości :)
Twoje zakupy
  » Jak zwrócić towar?
  » Jak złożyć reklamację?
Informacje
  » Polityka ochrony prywatności
  » Regulamin zakupów
  » Dane firmy
Formularze
  » Odstąpienie od umowy
  » Zwrot towaru
Dane firmy

Właścicielem sklepu internetowego Lingerino.pl, jest Radosław Andrzejewicz, prowadzący działalność godpodarczą do rejestru przedsiębiorców CEIDG prowadzonego przez Ministerstwo Gospodarki.

Dane firmy:

HORIZON Multimedia
Radosław Andrzejewicz
ul. Traugutta 16
62-400 SŁUPCA


NIP: 667-127-88-37
REGON: 311072639

Jak zwrócić towar?

Odstąpienie od umowy sprzedaży
Klient, który jest konsumentem, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.
Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres:

HORIZON Multimedia
Radosław Andrzejewicz
ul. Traugutta 16
62-400 SŁUPCA

lub też mailowo na adres:
zwroty@lingerino.pl

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.

Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W wypadku odstąpienia konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jak wymienić towar?

Aby wymienić towar na inależy odesłać

Jak zwrócić towar?

Odstąpienie od umowy sprzedaży
Klient, który jest konsumentem, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.
Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres:

HORIZON Multimedia
Radosław Andrzejewicz
ul. Traugutta 16
62-400 SŁUPCA

lub też mailowo na adres:
zwroty@lingerino.pl

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.

Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W wypadku odstąpienia konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Jak złożyć reklamację?

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres:
HORIZON Multimedia
Radosław Andrzejewicz
ul. Traugutta 16
62-400 SŁUPCA

lub też mailowo na adres:
reklamacje@lingerino.pl

W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu komórkowego: 507 065 162.

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.

Jeżeli towar ma wadę, klient może:
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.

    Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.
  • żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

    Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres:

HORIZON Multimedia
Radosław Andrzejewicz
ul. Traugutta 16
62-400 SŁUPCA

W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru klientowi.

Formularz odstąpienia od umowy

     » Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (.pdf, 29.49 kB)
Formularz zwrotu towaru

     » Reklamacja towaru (.pdf, 69.55 kB)
Zapisz się na nasz newsletter
a otrzymasz 30 zł rabatu na zakupy* ...
* rabat dotyczy zamówień na kwotę towarów min. 150 zł

Sklep internetowy z bielizną, odzieżą i artykułami prozdrowotnymi dedykowany osobom, dla których przede wszystkim liczy się zdrowy i aktywny tryb życia.
W naszej ofercie znajdziesz bieliznę ze wszystkich stron świata. Najnowsze trendy w modzie są dla nas codziennością - chcemy się z Tobą nimi dzielić!
Lingerino to sklep dla wszystkich, którzy cenią najwyższą jakość i zadowolenie z poziomu obsługi! Zostań naszym stałym Klientem i korzystaj z wielu przywilejów z tym związanych, takich jak np. rabat lojalnościowy.
To się naprawdę opłaca!

Twoje zakupy
    Formy płatności i koszty wysyłki
    Jak zwrócić towar?
    Jak złożyć reklamację?
Informacje
    Polityka prywatności
    Regulamin zakupów
    Dane firmy
Obsługa płatności elektronicznych:
informacje dla dostawców  |  współpraca z Lingerino  |  kontakt
W celu realizacji usług wykorzystujemy technologię COOKIE zgodnie z prowadzoną Polityką Ochrony Prywatności.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rozumiem, akceptuję.